Så ska det låta

Jag har aldrig varit något större fan av Så ska det låta men idag fastnade jag framför tvn och kunde inte slute beundra Brolle. Vilken kille. Däremot kunde jag inte beundra Sonja Alden lika mycket. Hon kunde knappt en enda text utan nynnade med med i låtarna. Trodde hon var en sådan artist som kan alla texter, men tydligen inte.

Förövrigt så har jag blivit förkyld. Åhhh vad jag hatar det. Jag är glad att jag är ledig i helgen så jag kan vila bort den ordentligt. Har inte tid med att vara sjuk.

Mina langos blev fantastiskt goda. Mycket bättre än förra gången. Kanske för att jag läste fel på receptet förra gången och missade 2 dl mjöl. Där stod jag och försökte få de degbollar i oljegrytan och var livrädd att det skulle börja brinna i fläkten när oljan skvätte i hela köket. Denna gången blev de nästan runda. Och smakade ljuvligt. Dock så känner jag mig som degklump just nu, men det får det väl vara värt.

Nu blir det sängen. Vem orkar vara uppe när man är så sjuk som jag...

Kram till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0