Patrik 1,5

Jag hade väldigt höga förväntningar på denna filmen! Har länge väntat på att få se Patrik 1,5! Hade förväntat mig 1 ½ timme med skratt! Och det var det! Men även en hel del tårar! Det var en underbar film! Förväntningarna överträffades flera gånger om! Denna komedi var bara inte fylld med homofobi och kärlek mellan två män, utan hur svårt det säkert kan vara att leva som homosexuell i dagens samhälle! Och hur svårt det kan vara som ung och utsatt utan någon trygghet i världen! Och att sammaföra dessa människor till en lycklig historia. Denna resan är inte lätt! Men lyckas det så tror jag det finns en evig kärlek med mycket starka band! Jag måste helt klart rekommendera denna film!  Som bonus så var det mycket bra filmmusik! Och snygga skådespelare! Och parodi på hur den vanliga "kärnfamiljen" kan bete sig! Eller kärnfamilj? Vad är det egentligen?? Ett utdöende ord! Jag tror alla som lever lyckliga lever som sitt ideal av kärlfamilj! Jag hoppas det ialla fall!!

Alla tankar tilla alla människor som kämpar för att bli accepterade i vårt samhälle!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Storken

Ja visst är den bra...!

2009-02-17 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0