Otrohet!

Jag kollade på en film idag som handlade om otrohet! Himlens hjärta heter den! Min favoritskådis Mikael Persbrandt har en av huvudrollerna i den! Lars som han heter i Filmen är lyckligt gift med Susanna ( Lena Endre). Detta tror Susanna i alla fall! Det visar sig senare att Lars har ett förhållande med Lenas bästa kompis Ann ( Maria Lundqvist). Det är en riktigt bra film! Många frågor väcks till liv om vad man själv skulle acceptera i ett äktenskap! Vad klassas som otrohet? Hur skulle man reagera om man var otrogen? Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta? Hur skulle man själv berätta om man varit otrogen? Skulle man berätta? Trots allt en bra film! Frågorna får man tar ställning till om man skulle behöva ställas inför dem, vilket man inte hoppas!

Eftermiddagen har tillbringats med Kickan och hennes bebis! Första gången jag matade en bebis med nappflaska! Måste erkänna att jag är väldigt ovan inom detta område! Men han fick nog sin mat och blev nöjd med detta för han somnade en kort stund efter rapandet! I alla fall så var han mycket söt! Och det var roligt att handla lite kläder innan jag gick dit! Till bebisen alltså... Det finns så fina barnkläder! Nästan så man önskade att det fanns i min storlek!

Idag kom några av alla mina filmer från Ginza! Så inatt blir det filmtittande! Och musvirkning!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

Tack för det film tipset! Ha det! Kram

2009-02-06 @ 07:31:16
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0