Oj vad det brinner!

Eller oj vad det brann! Här händer det grejer när man ligger och sover!!
För det första så snöade det när jag vaknade i morse! Och för det andra så är halva staden avstängd pga brand och explosionsrisk! Jag som hade väntat mig ett vackert ljussken när jag körde till jobbet blev besviken! Varenda väg i närheten var avstängda!! Tur att det finns två vägar ut, trots att man bor på en ö! Elden verkar nu vara under kontroll och inga strörre explosioner har hörts! Kanske behöver vägarna inte vara avspärrade i 48 timmar!!
Ska bli spännande och se utredningen om detta! Hoppas ingen har varit dum nog att tända på för de inte haft något annat att göra!!

Ikväll är det Melodifestivalen! Delfinal 3 brukar aldrig vara bra! Jag ska titta tillsammans med Helena! Spännande att se vad kvällen har att erbjuda!

Nu ska jag spana på brandmän!

Puss på er!


Bild lånad från www.sydostran.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0