Ny design!!

Äntligen har jag en ny design på bloggen! Och jag är så jäkla nöjd med den!! Tack snälla Linnea för all hjälp ikväll!

Det började med en helt oplanerad fika på Waynes! Trots att maten inte smakade super så vägde mitt trevliga sällskap upp allt! Och vips så var min blogg i en ny snygg design!! Äntligen! Och som jag har letat efter någon som kan mixa med alla siffror och koder! Man blir ju galen! Det är tydligt att sjukvården är mer min grej! Föredrar att sätta PVK och sköta CVK! Men till Linnea så är det årets pris som klarar både och! Imponerande!!

Fick Ellos Plus katalog idag! För en gång skull så fanns det riktigt fina kläder för mulliga människor! Men priser var därefter! Helt plötsligt så kommer det att kosta en hel förmögenhet att få en ny vårgarderob! Och detta bara för att man har lite former på kroppen! Visst att det går åt lite mer tyg men inte inte flera meter!! Jaja bara att betala och se glad ut! Man vill ju inte gå på Lantmännen och köpa fodersäckar att sy om bara för att man är lite kurvig! Jag gillar mina kurvor och vill klä mig snyggt för det! Så nu fick jag det sagt!

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anne

Snygg förändring på bloggen!

Du är ju alltid så himla snyggt klädd, undrar ofta vilka affärer du shoppar i? Kanske man kan få ett tips? Ha det bra! Kram

2009-02-03 @ 08:10:58
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsegod!

2009-02-03 @ 10:36:39
URL: http://neahs.se
Postat av: catrin

Shit vad snygg blogg du har nu... Vill åxå ha ny design

2009-02-04 @ 14:20:39
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0