Miljoner minnen!

Tänk vad foton kan framkalla minnen!
Ikväll har jag kollat igenom alla foton jag har! Och det är en del! Och dessa foton innehåller minnen!! Man önskar att man kunde få alla att uppleva alla minnen man själv haft! Det är både skratt och tårar! Skratt av glädje! Och även tårar av glädje! Jag är så rusktigt sentimental just nu men det är så många underbara minnen att man inte kan göra annat än att skratta och gråta! Jag har en jättestor ram där jag har samlat många kort! Många killar jag varit kär i! Inte många men kanske några stycken! Haha!

Jag såg ett underbart citat idag! " Jag letar efter en kille jag inte kan sluta titta på"! Är det inte underbart!

Ska fortsätta med mina foton och minnas! Underbart!

Puss Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anne

Lägg upp några på bloggen vetja! Ha det bra!

2009-02-02 @ 21:17:51
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0