Kär av musik!

Jag har saknat mina utropstecken! Nu är de tillbaka och gillar man dem inte så får det vara så! Thats it!

Igår efter kl 21 när Så ska det låta var slut så tog jag en power nap... Från 21 till 23.30. Sen trodde jag att det bara var att somna om igen men det kunde jag ju räknat ut själv att det vore omöjligt. Istället så började jag lyssna på min favorit, Lars Winnerbäck. Finns ingen mer underbar musik!! Och man blir nyförälskad av musiken! Jag kanske är konstig men jag kan känna mig nykär av bra musik! Tror nog att det är ett vanligt fenomen.

Under min musiknatt så har jag sysselsatt mig med att läsa olika bloggar och det är helt otroligt vad många som lämnar ut sina liv. Jag är ju inget undantag, jag skriver ju själv om det som händer mig men det finns de bloggar som är extrema! Bland annat så läste jag om en tjej som är 14 år, snart 15 som berättar hur svårt hon hade det när hon växte upp! Det hela handlade om hur sminket försvann från morgon makeupen kl 7  till skolstarten kl 8. Och istället för att behöva lägga på lager på lager i skolan så valde hon nu att lägga 4 lager foundation från början. Ja det är inte lätt. Hon berättade även att hon för bara ett år sedan var en riktig fjortis, nu visste hon bättre. Hon hade under bara ett par månader fått hjärtat krossat 2 ggr! Stackars liten. Men nu visste hon bättre, drack bara på helgerna och visste vilka killar som var värda att satsa på. Ok jag har med varit 14 år och visste då mer än vad jag vet nu, men jag hade föräldrar som hindrade mig från skandaler. Har denna lilla tjej någon vuxen som tar hand om henne? Jag tror jag ska adoptera henne! Det vore lärorikt för oss båda!

För morgondagen har jag inga planer. ( Eller senare idag...) Melodifestivalens sista deltävling. Hade en förhoppning att gå ut innan ikväll men det blev inget med det! Vi får se vad som händer och fötter senare! 

Hoppas ni alla har en magisk natt!


Kommentarer
Postat av: Anne

Powernap! Ah, du är ju för söt!

Jag är som du, kollar bloggar. Det blir fler och fler så jag har anslutit mig till bloggkoll. Det är riktigt smart, ett hett tips!

Glöm nu inte att krya på dig och sen hoppa i säng för att SOVA!

Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2009-02-28 @ 08:21:17
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Catrin

Tycker visst att du ska adoptera denna tjeje. hon verkar behöva en vettig vuxen nära sig ;)



Ha en skön kväll

2009-02-28 @ 19:08:01
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0