Jysk... Igen!

Ja idag har vi bett dem stoppa upp sina madrasser på ett varmt ställe där de inte syns! Tror ni det fanns några madrasser idag då?? Nej men varför skulle det göra det? Så nu kan de behålla dem när de kommer och använda dem som stoppning iställer för fågelpäls! Jag ska ALDRIG och då menar jag aldrig aldrig aldrig mer gå in i en jyskaffär! Om jag så ska sova på träplankor och ett lakan resten av livet så gör jag hellre det!

Sängjätten har numera trogna kunder! Tack för ett mycket trevligt bemötande och fina madrasser! Inatt kommer jag att sova som en prinsessa!

Nu ska jag på virkkurs! Hoppas hinna återkomma senare!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anne

VA!? vadå virkkurs? Men jag då?

2009-02-04 @ 19:01:28
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0