Hon med brösten!

Kvällens vackrasta tjej! Sarah Down Finer! Vilken kvinna, vilken röst, vilka bröst!! Man kan inte bli finare än henne!!! Man kan inte sluta titta på henne! Utropstecken kan inte få plats nog! I år är det balladernas år! Det var en mäktig låt och jag kunde inte låta bli att rösta! Jag röstade 2 ggr! Den måste gå till finalen, annars är det lika konstigt som vanligt! Svenska folket kan ingenting om musik! Så är det bara! Att jag som en vanlig sjuksköterska ska behöva ge en utvärdering av vad som är bra och inte! Skrämmande! Sarah Down Finer är en ursnygg tjej som är värd en finalplats!

Thaimaten ikväll var otroligt god! Dock så behövs det någon som förstår svenska som svarar i telefonen! Om jag ber om något svagt så får jag en maträtt som behöver 7 timmar på sig att få i sig! Det bara brinner i munnen! Men det var gott!!
Men gärna svagare nästa gång!

Jag fick ett erbjudande om att gå ut ikväll! Om jag inte varit döende i förkylning så skulle jag lätt ha följt med! Men nu ska jag sura, minnas skottdagen och vara nöjd med det! Denna bilden ger minnen nog! :)




Kommentarer
Postat av: Anne

Hmmmm om vi nu ska ge oss in i diskussionen ang en yppig barm så ligger du inte långt efter!

Håller med dig om att hon är en snygg tjej som dessutom sjunger superbra!

Hoppas att du får en skön söndag!

Saknar dig, hopppas att vi ses snart! Kraaaaaam

2009-03-01 @ 13:19:22
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0