Glassig hjärtskola!

Imorgon ska jag gå på hjärtskola! Det är en skola som man får gå på vid 4 tillfällen om man drabbats av hjärtinfarkt! På denna skolan ska man lära sig gå vidare, lära sig leva, lära sig äta rätt och lära sig motionera!
Nu är det tack och lov inte jag som har fått en hjärtinfarkt! Jag ska gå på denna skola vid 4 tillfällen pga mitt jobb! Men jag kanske får några riktiga varningstecken för att börja bli rädd om mig!

Läste om ett varningstecken i dagstidningen i veckan! Om säsongens nya glass!! Ursäkta mig men vem vill ha glassmak med Basilika, tomat och oliv?? Fy så äckligt! Tror verkligen inte detta är ett vinnande koncept! Nej tack!! Mer glass med smak av goda söta kolakrämer, smörkräm, poklagris, choklad, daim, snickers, mint m.m. Mums!!

Idag var solen framme en stund! Så underbart!! Snart kommer kanske våren??

Glassiga pussar på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Mmmmmm vilken härlig glass...eller??

2009-02-09 @ 11:49:16
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: karin

Vart får man tag i en sån glass?? Ge mig!

2009-02-09 @ 18:04:47
Postat av: Catrin

Mumma ;)

2009-02-11 @ 18:04:26
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0