Härlig dag!

Idag har jag haft en ledig dag och det har varit så skönt! Jag har bara gjort det jag har velat göra! Jag sov länge! Till kl 14 närmare bestämt! Och fikade med Johanna och Tesse i tre timmar! Underbart! Ibland behöver man bara sitta och prata, titta på människor, skvallra, lyssna på andra och prata ut! Det var så mysigt! Tack för en underbar fika! Ser redan fram emot nästa träff!

Det första jag gjorde idag var att läsa min kompis Catrin´s blogg! En underbar tjej som jag lärde känna för många år sedan då vi var i Polen på kurs tillsammans! Efter detta träffades vi på ett flertal kurser och hade alltid lika kul!! Nu är kontakten inte lika tät men det är underbart att följa henne på bloggen! Det är ju många mil mellan våra städer så det är ju inte lätt att träffas så ofta! :)
Ialla fall så hade hon ett underbart inlägg i sin blogg idag som jag tänkte kopiera! Ja, jag har frågat om lov!!
Nu ska vi se om tekniska Lina klarar av detta!!!

Det är en sann historia om en pappa och hans son!
Sonen frågar en dag: - Pappa, springer du ett maraton tillsammans med mig! Pappan svarar ja och de springer ett maraton tillsammans!

Efter ett tag så frågar sonen pappan igen: - Pappa, springer du ett till maraton tillsammans med mig! Pappan svarar självklar gör jag det min son!

En dag frågar sonen sin pappa: - Pappa, Gör du en "Ironman" med mig? ( 4 km simning, 180 km cykling och 42 km löpning! Pappan svarar: - Självklart!

Videon här visar deras resa!

http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY&feature=related

Kolla och njut av sann kärlek! Man kan inte annat än att gråta lyckotårar!!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Tina

snörvel och snyft...vilken hjälte!

2009-02-25 @ 01:00:32
Postat av: Catrin

ja, milen är ju många.... Hela tre stycken ;)

jag använder inte !! utan en mssa ..... istället har jag märkt ;)

2009-02-26 @ 21:58:16
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0