Dag: Fredag. Datum: 13.

Idag är det fredagen den 13:de! Det brukar aldrig vara någon otursdag för mig, tvärtom! Vaknade med en god förhoppning att det skulle bli det! Tyvärr blev det inte så!
På väg till jobbet så fick jag en misstänkt maginfluensa attack! Inte roligt att få det i en bil på väg till ett dagis! ( Åkte med en jobbarkompis som skulle lämna sina barn på dagis innan...) Men det var bara att försöka rida över den hemska stormen och efter en visit på dagis hemliga rum så lugnade det ner sig lite grann.... Hemsk hemskt hemskt!!

På jobbet var det ganska lungt! Skulle dock på utbildning mellan 8.30 och 12.00! Ursäkta mig men fy f*n vad det var tråkigt! Sitta i 3 ½ och lära sig ett nytt datasystem! Knappt jag kunde hålla mig vaken!

Ikväll har jag njutit av kvällen med Thaimat!! Mums så gott!! Kan varmt rekommendera thaimat! Det är riktigt njutningsfullt att få denna smakupplevelse!

Alltså har det varit en fullt normal dag! Utan några överraskningar!
Nu hittade jag en bra film att titta på: Kärlek på Menyn. Tänk om man hade en meny med  killar man kunde välja på varje kväll efter vad man var sugen på! Vilken underbar ide! Ge mig en meny tack! :)

Har förresten börjat följa serien Melrose Place igen! Det är ju nästan lika bra som Beverly Hills! Blir till att köpa ytterliggare en ny DVD box! Men det är ju inte så att jag inte längtar efter Beverly Hills säsong 6!

Hoppas ni alla haft en härlig fredag och klarat er från hemska Let´s Dance ikväll!

Taggiga fredagen den 13 kramar från en taggig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0