Bloggpaus!

Jag tror jag behöver en bloggpaus! Jag har inget att skriva om!! Ingen som har några tips??
Vem är intresserad av att veta att jag har shoppat nya lakan till sängen idag? Vem vill veta att jag gick hem från jobbet och var sjuk idag!? IGEN!! Andra gången denna veckan! Kan inte se bra ut, men vad ska man göra??
Det är kallt ute... Jag är nog lite vårdeppig känns det som! Jag tar en bloggpaus ikväll och hoppas på att återkomma imorgon med något skoj att berätta!
Nu ska jag dra täcket över huvudet!


Kommentarer
Postat av: Anne

Men stumpan! Du har nog bara en låg period, Jag vill gärna att du fortsätter att blogga! Krya på dig! Kram

2009-02-18 @ 21:15:11
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0