Åhhh vad bra!

Igår överträffades alla mina förväntningar på Melodifestivalen! Vilka fantastiska schlagerlåtar!! Jag blev så lycklig av Lili och Susie och Måns! Äntligen schlager!
Tänk om de skulle blandat med lite bidrag från förra veckan så skulle Lili och Susie lätt gått direkt till finalen! Men nu håller vi tummarna att de klarar sig i andra chansen!
Kvällen var mycket mysig och tillbringades med Johanna, Stina och Emelie! Pga jobb och praktik så fick Stina och jag lämna de trötta tjejerna för en mellanfest hemma hos mig! Och sen blev det utgång! Det va mycket trevligt! Tack alla tjejer för en bra kväll!!

Idag är det en "vanlig" söndag! Men lite ovanlig pga det soliga vädret som varit! Pratade med min kompis Helena i telefon i nästan en hel timme och under denna timmen så satt hon ute vid husväggen inbäddad i filtar och solade näsan! Lät helt underbart! Där är enda gången jag saknar ett hus! Inte så lämpligt att sätta sig och sola mitt i stan! Inte i bikini i alla fall! Skulle bli trafikstockning om jag satt ute! Bara för att alla skulle stanna och titta på hur snygg jag är!! Haha!!

Ikväll blir det god middag och mys. Imorgon är det måndag igen!

Puss på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0