Narnia!

Jag har alltid trott att filmerna om landet Narnia varit töntiga och jag har därför vägrat titta på dem. Idag, juldagen, då alla är ute på party så skulle jag fördriva tiden i soffan. Och det fick bli med den första filmen ur Narniahistorierna. Om 4 barn, ett lejon och en ishäxa. Känslig som vanligt så kunde jag inte sluta gråta. Vackra film! Vackra lejon och vackra häxa. Ja hon var ju elak, men snygg. Och Bäverfamiljn var helt underbar. Man kan inte annat än att låta fantasin skena iväg och när man har tittat klart på filmen och man ställer en fråga till katten så tror man att katten är konstig, för att den inte svarar på mina frågor. Låt fantasin leva! Nu ska jag utforska mina garderober... Man vet aldrig vart man kan hamna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0