Lina Klumpfot.

Ja, jag är grymt klumpig. Och jag har en viss tendens att ramla på plana marken. Med platta skor på fötterna. Och inatt var det samma sak. Jag hade platta indianmoccasiner på fötterna. På vägen hem, under all snö, så finns det tydligen en liten isfläck som vill mig illa. Jag faller och blir liggande som en säl på gatan. Och sen skriker jag av smärta. Ajajaj! Lyckas kräla mig upp och ta mig hem. När jag vaknar kl 06 för att gå och kissa så har jag så ont att jag gråter. Och krypa är inte heller något alternativ då det är vänstra foten som är stukad och höger knä som är svullet som en handboll. Det tog mig 20 min att ta mig ca 5 meter. Under dagen har jag varit placerad i sängen. Vi ett tillfälle tog jag mig upp till soffan. Det var då en ortopedkompis kom för att undersöka mig. Imorgon blir det röntgen! HATAR att jag är så jävla klumpig!

Hoppas du och dina fötter/ben har det bra.



Bild lånad från google.se Men den är identisk med min lilla tass!

Kommentarer
Postat av: Anne

Men lilla du! Jag håller tummarna för att det inte är brutet. Skickar dig en styrkekram <3

2009-12-21 @ 09:01:16
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Jouline

Nä usch har du gått och stukat foten stackarn, hoppas verkligen att inget är brutet och att du snart är på benen igen. Många kramar till dig :)

2009-12-24 @ 00:53:31
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0