Svara!

Hur svarar du i telefonen när det ringer? När jag var liten och bodde hemma så svarade jag med telenr. Nu svarar jag bara med mitt förnamn.
Det där med att svara i telefon är en konst! Att fånga mitt intresse vid ett samtal är inte lätt, men sista tiden har jag gjort en upptäckt. När det ringer i min telefon och jag svarar: - Lina och personen som ringer säger : - Hej Lina, det är .... Då uppfattar jag det som att personen i fråga vill prata med mig! Så numera försöker jag säga hej och därefter namnet på personen som ringer! Så mycket mer personligt!

Kram


Kommentarer
Postat av: sara

jag vet inte hur jag ska ha min brudmakeup beror lite på vilken klänning jag väljer=)



kram

2009-08-14 @ 01:16:15
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Helena

Det låter trevligt när du svarar så tycker jag - det brukar du göra! Kram!

2009-08-14 @ 14:50:19
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Jag brukar svara "Hej det är Christoffer." Ibland bara "Aaa?" Beror på vem och vilken telefon. Mobil = "aaa", får då vet väl personen som ringer vem jag är, hoppas jag. Haha.



Marabou kommer då inte gå i konkurs i alla fall, haha! Och jag vill också ha ett brunt och ett blått öga permanent, älskar att ha det nu men ena ögat är ju en brun lins.. :)



Och lilla Nizze är familjens, indeed. :D



Körkort i 11 år, där ser man! Haha. Och du ska blogga för din skull, ingen annans. Den insikten har jag också fått, en bra sådan. :)



Hoppas att allt är bra med dig! Madonna var gudomlig, jag stod längst fram och hälsade från dig. ;)

Kramar :)

2009-08-14 @ 22:43:14
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Caliente

Det är verkligen konst med att svara i tele.

Själv säger jag bara " hej det är ...." om de är hemligt nr eller på hemtelen. Men om jag vet vem de e. så svarar jag " heeej Lina",

2009-08-16 @ 13:12:15
URL: http://kamasutraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0