Hemska månad!

Åhh vad härligt! Lönen har kommit! Denna känslan fick jag igår när jag var och tog ut 100 kr från bankomaten! Sen gick jag hem och betalade räkningarna och hela dagen blev förstörd! Vissa månader är dömda till att man ska förlora ett x antal kilo för att man inte har råd att äta mer än knäckebröd och dricka vatten.
Denna månaden var det dax för alla stora räkningar!
Förutom alla räkningar så som hyra, bensin, mobil, bredband och kabelTV så var det TV licensen, CSN och två extra försäkringar på vadera 1000 kr! Fy vad det är tråkigt!
För att fira att jag ändå har ett jobb och får lön varje månad så ska jag ikväll ut och äta med en kompis. Härligt!



Kommentarer
Postat av: Anne

Så kul det var att träffa dig idag och få kramas lite! Hoppas att kvällen blir bra! Kram kram

2009-08-28 @ 18:06:18
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0