Hårpuder!

För ett par månader sedan var jag på fest hos Tina och testade ett slags " hårpuder". Jag har nog skrivit om detta i ett tidigare inlägg. Ialla fall så ska denna lilla pulverfyllda burk se till att håret får bästa möjliga volym. Jag hade svårt att tro på detta så jag tog denna lilla burk med babypuder och masserade in i håret! Och vilken volym jag fick!! Så jäkla bra!
Men när jag skulle köpa denna lilla produkt så inser jag att denna lilla burk kostar, 165 kr!!!
Idag när jag är inne på facebook så hittar jag en sidoreklam på sidan där man kan köpa 2 sådana här burkar för 199 kr! Vilket fynd!! Så nu kan ni vänta er volym på mitt hår när denna magiska babypuderburken kommer!

Mer volym åt mitt hår!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0