Trist uppdatering!

Idag har jag inte mycket skoj att  erbjuda mina läsare Jobb mellan 7-12.30. Sen lunch och sen förflyttning. Förflyttningen var som de andra dagarna. Lite väl sega.
Dock så har vädret varit trevligt och jag tillbringade eftermiddagen ute i solen med en promenad. Så skönt. Kvällen har varit trevlig på sitt sätt. Hittat gamla cdskivor med bra schlagermusik. Till detta så har det blivit ett glas vin. Har försökt hitta lite fina kort att framkalla. Tror jag hittade en hel del. Behöver nya foton att tapetsera med.

Imorgon är det fredag. Jag har ansökt om semester men det ser mörkt ut. Riktigt mörkt. Dock så är ju inte fredagen slut för att man jobbar till 21.30. Är det inte då kvällen börjar??

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0