Sol, bok och fika.

Ja dessa orden, sol, bok och fika sammanfattar min dag. Solen har strålat utanför mina fönster hela dagen. Underbart. Dock inte lika underbart med alla hundar som binds utanför som skäller hysteriskt när man vill sova sin sovmorgon.
Iallafall så är bok nr fyra snart utläst och dagen var efter detta nästan slut. Kl 19 träffade jag Louise på Wayens för fika. Vi har inte fikat tillsammans på två år så det fanns mycket att prata om. Jättetrevligt.
På fiket fanns även min underbara jobbarkompis Semona som jag utbytte några ord med.

Ikväll har jag packat väskan inför jobbet imorgon. Har inte varit på jobbet på en hel vecka så jag ser fram emot att komma dit.

Imorgon ska jag beställa mina taxfree varor inför resan. Måste ju lägga grunden med parfym och sprit redan på planet ner. Envy me från Gucci står överst på listan. Brukar vara en favorit för dem som brukar lukta på mig!

Puss och kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0