Pingvinfilm.

Jag har fått en pingvinfilm. Den heter Pingvinernas värld. Min vän Mimmi har givit mig denna underbara film i påskägget. Tack snälla Mimmi. Nu kommer jag att kämpa ännu hårdare för att få en pingvin till husdjur.

Idag fick jag leverans från Fujifilm. 110 kort. Det är så sällan man framkallar vanliga papperskort nu för tiden. Åhh vad det är mysigt att sitta och bläddra. Nästa lediga dag blir till att klippa och klistra till ett snyggt fotokollage till sovrummet.

Idag var jag i senaste laget till jobbet, men jag hann. Personbästa. Och alla backarna fick trampas uppför. Härligt. Ikväll var det dock mindre skönt att cykla i kylan. Imorgon får det bli till att klä på sig ordentligt.

Idag var det uträknat för Helena att få sin bebis. Men har den kommit än? Nej. Det är i och för sig en timme kvar på dagen, men det blir nog ingen bebis idag. Nu börjar det bli otåligt att vänta. Vill ju så gärna träffa denna lilla varelse.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0