Nacksmärta.

Ja det är nog egentligen inte annan smärta än träningsvärk. Jag har kämpat med min bok och det har ju resulterat i många timmars ansträngning av nacken. Men det har det varit värt.

Idag väckte katten Kompis mig tidigt. Redan 09.30. Detta gjorde mig ingenting då jag fick extra timmar med min bok. Dock så blev överraskad av TV utbudet när jag läste tidningen. När jag gick första året på gymnasiet så skulle jag läsa boken : Jane Eyer. Blev förtrollaad av denna kärlekshistoria. Och idag när jag läste TV tablåerna så fick jag se att de skulle sända serien som skulle skildra denna boken. Två delar. två timmar per del. Jag hade inga förväntningar men började ändå kolla kl 12.35. Och jag kunde inte släppa TV tittandet förrän 16.30. Helt slut i huvudet efter fyra timmar framför tvn. Tack mamma och pappa för maten efter detta.

Vidare ikväll så har jag haft två kompisar här, Stefan och Andreas. Många skratt. Och mycket påskgodis.

Glad påsk på er alla.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh... missade jag Jane Eyre. Vi såg den på engelskalektionerna på gymnasiet, hade gärna velat se den igen. Hoppas den sänds i repris.

2009-04-11 @ 11:09:33
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0