Malmö City.

Halvvägs på semestern. Har rest hela vägen till Malmö. Pausade i Lund och hälsade på kusin Anne-Sofie som har en nyfdd bebis. En liten Cornelia. En riktig liten sötnos. 3 veckor gammal är lilla tjejen. Mys med bebis ett par timmar innan vi åkte vidare till lillebror. Resfebern är stigande och det finns både den en och den andra åkomman bland de avresande. Tur att det finns ett apotek som är öppet dygnet runt nedanför. 

Igår var det utgång och det var en riktigt lyckad kväll. Förfest hos mig innan vi gick upp till Olearys. Vi var riktigt danssugna och gick snart vidare till Statt. Dans dans dans. Va inte hemma förrän kl 04.00 och somnade inte förrän 04.30. Tror jag... Roligt var det i alla fall och då spelar inte tiden så stor roll. 

Idag har jag lämnat Kompis och Ovän i Johannas omvårdnad. Jag hoppas att de kommer att få en fin vecka tillsammans. 
Idag visar temperaturen 22 grader på Cypern. I Malmö har det idag varit 24 grader. Man kanske ska stanna hemma och sola istället? Nej det blir skönt att bara komma iväg. Även om jag kommer hem utan minsta lilla solbränna så ska jag njuta av att bara ta det lungt. 

Puss på er alla. Hörs om en vecka.





Kommentarer
Postat av: Lisen

Gud va skönt att komma iväg, njut av ledigheten, den goda maten och värmen för det är du värd. Hoppas resfebern ger med sig =). Stor kram

2009-04-27 @ 13:08:43
URL: http://farodota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0