I bokträsket!

Jag fick ju tre av mina fyra böcker idag. Sedan dess har jag inte gjort annat än läst. Jag är helt såld på dessa underbara böcker och jag kan inte annat än att rekommendera dem. Man ler, skrattar och gråter. Och känslan av att ha 3 ½ bok kvar att läsa är underbar.

Eftermiddagen tillbringades med en kompis som kom för en kopp kaffe. Alltid lika trevligt att skvallra lite. Har dock haft lite illamående känsla av allt kaffe idag. Nu blir det kaffefritt över påsken.

Hittade en lista idag på saker som gör en lycklig. Kan inte annat än att hålla med.

* Att vakna mitt i natten och inse att man får sova flera timmar till.
* Att se sig själv i speglen och kunna le mot sig själv.
* Att skratta så man får träningsvärk i magen.
* Att sova brevid den man älskar.
* Att vara totalt fast i en bok och inse att man har mer än halva boken kvar att läsa.
* Att få ett oväntat sms från någon du tycker väldigt mycket om.
* Att sätta på radion och de spelar din favoritlåt.
* Att få ett oväntat besök av någon du saknat länge.
* Att få en komplimang.
* Att möta någon på stan som ler mot dig.
* Att få vara glad.

Visst låter det underbart.

Nu ska jag fortsätta läsa sista halvan av min bok.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anne

Kanske man kan få låna böckerna när du läst dem färdigt? Jag blir så sugen på att läsa nått annat än skolböcker. Ha det bäst!

Kram kram

2009-04-10 @ 09:06:30
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! Nu är vi hemma igen. Självklart är du välkommen på härliga grillkvällar i sommar! Längtar så tills vi flyttar=). Kram!

2009-04-10 @ 19:53:07
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0