En vanlig ledig dag.

Jag som hade en miljon saker att fixa har inte ått någonting gjort. Sov länge. Skönt.
Har sedan träffat min kompis Anna. Vi grillade på taket. Har inte träffat Anna på jättelänge så det var mysigt att träffas och prata lite.

Har träffat Kicki en liten stund. Vi beklagade oss över att de målar om trappuppgången slarvigt och att det luktar starkt när man går utanför dörren. Men det blir säkert fint när det är klart. Det kan bara bli bättre än vad det är nu. 70 tals gröna ränder så man får epilepsianfall när man kommer ut. Vi röstar på en vit trappuppgång. Gärna med en svag fondvägg någonstans här och var.

Imorgon ska jag träffa Neo. Ska bli så spännande att träffa det lilla livet. Hoppas han gillar mig. Jag brukar inte ha turen med att små bebisar gillar mig. Det brukar räcka att de ser mig för att de ska gala hysteriskt! Men jag tror att Neo och jag har ett särskilt band emellan oss så att han kommer att gilla mig starkt. Ja så är det.

Idag läste jag lite om nya Twilight filmen New moon. Hatar att vänta på någon man verkligen vill ha. I alla lägen. Vill man ha något riktigt mycket så vill man ha det nu och hela tiden.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogg tips: valjlycka.webblogg.se



Med min blogg vill jag sprida positivt tänkande, och att alla faktiskt KAN gå hur långt som helst bara viljan finns!



Sprid gärna min blogg, kanske till någon som behöver uppmuntran i vardagen, eller bara något positivt att läsa!



Ha en underbar dag!!

2009-04-23 @ 08:00:51
URL: http://valjlycka.webblogg.se/
Postat av: emmy

Sv; haha jah skurt var härligt xD

gud vad jag längtar tils jag kan se den där filmen :)

2009-04-23 @ 11:57:07
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0