Bokshopping.

Idag har jag gjort någonting som jag aldrig tidigare har gjort. Jag har köpt böcker. De enda böcker jag köpt tidigare i mitt liv är skolböcker. Nu var det dax att utveckla mitt boksinne och jag passade på att köpa en hel triologi. Behöver läsning till Cypernresan då jag inte ska göra annat än att slappa sola läsa och dricka drinkar.
Som jag skrev tidigare i veckan så blev jag vansinnigt kär i filmen Twilight. Detta visade sig vara en bokserie och som det verkar nu så ska det komma två filmer till. Ingen blir lyckligare än jag. Kunde dock inte vänta med att få reda på fortsättningen så det blev bokshopping.
Bok 1: Om jag kunde drömma.
Bok 2.: När jag hör din röst.
Bok 3: Så länge vi båda andas.
Underbara titlar. Utvärdering kommer.

Imorse var det riktig vinterkyla. Till och med varmblodiga Lina fick använda vantar. Och det var ovanligt tungt att cykla. Inte alls skoj. Och på vägen hem så har de börjat gräva på cykelvägen så det fick bli en extra backe för att komma hem. Grrr. Men bra för rumpmusklerna. Kanske är man på väg mot en snygg fast och välformat rumpa? Haha! Nej första April var ju för flera dagar sedan.

Puss på er.
 


Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, även jag blev fast när jag såg filmen. Köpte alla FYRA böckerna och sträckläste dom=)Den tredje boken heter "Ljudet av ditt hjärta" tror jag, hoppa inte över den!// Tina, 14 år igen...

2009-04-07 @ 19:57:50
Postat av: Anne

Förstår inte riktigt vad du menar med "det minsann hände spännande saker på avdelningen i byggnaden brevid idag"

Hmmmm förklaring!

Kram Kram

2009-04-07 @ 20:46:30
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0