Träningsvärk!

Ja kan ni tänka er att jag har träningsvärk! Efter att mitt senaste Kreatininvärde visade 48 vilket innebär att jag har välfungerande njurar men lite muskelmassa i kroppen så fick det bli cyklen till jobbet i torsdags! Och idag kan jag knappt röra mig! Hur kan man ha träningsvärk i ryggen!!?? Ajaj! 

Har nu jobbat två nätter! Det har varit mycket trevligt! Jag har grymt trevliga jobbarkompisar och varje pass man jobbar så får man skratta ordentligt! Saknar dock alla som har slutat! Tur att det finns telefon, mail och sms!!!!! 
På jobbet har det varit helt ok! Lagom med pyssel!  Dock så är det inte utan att man är lite trött idag! Känner mig lite frusen och har min snygga "isbjörn/ pingvindräkt" på mig! En ultra varm luvjacka med tillhörande byxor! Jag ser inte klok ut! En blandning mellan en stor isbjörn och en ruggande pingvin! Alltså ganska söt om jag får säga det själv! Haha!

Idag fyller min kompis Zeb 30 år! Hurra! Han är en riktig sötnos! Vi träffades på Rhodos 1996! Jag var på solsemester med mamma pappa och lillebror! Zeb va på semester med sin mamma mormor och sin lillebror!  Vi råkade hamna i lägenheterna brevid varandra och vartefter veckan gick, ju mer umgicks vi! Jag blev kär! Tveksamt om han blev kär i mig men vi hade en grymt rolig resa och efter 12 år så håller vi fortfarande kontakten! Ganska så unikt tror jag! Men det är grymt roligt!!! Jag hoppas Zeb får en härlig natt i Malmö utan för tät dimma!

Inte så mycket mer att skriva just nu! En liten undran bara! Om man önskar sig någon eller något riktigt riktigt mycket! Kommer den önskar att slå in då?

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anne

Bravo Lina att du tog cykeln till jobbet! Fördelen med att ha träningvärk att man upptäcker att man har en del muskler som man inte visste att man har! Jag skulle vilja se dina myskläder på! Du skulle bara se när jag hasar runt i Henriks skidstrumpor ;-)

Kram kram

2008-09-13 @ 19:35:18
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0