Sömnproblem Och BH problem...

Ja, jag har sömnproblem! Jag kan inte sova på nätterna! Inatt somnade jag kl 04.30 och klockan ringde kl 06.00! Hela dagen på jobbet längtade jag hem till sängen! Men idag har jag testat en ny metod! Jag gick inte och la mig när jag kom hem utan planerar nu att sova gott inatt! Vi får väl hoppas på det!

Efter jobbet idag begav jag mig ut på en äventyrsrunda på stan! Det va spännande! Jag startade på AJ´s tyger! Kanske inte så inspirerande affär men jag hittade en meter av det tyget jag skulle ha så jag får vara nöjd med det!
Fortsatte till glasögonaffären! Är så sugen på nya coola bågar! Men det va ju inte så lätt! Inte en enda båge som jag kan tänka mig! Mycket irriterrande!
Fortsatte vidare till Wounderful! Och det är verkligen en wounderful affär! MEN vad gör det när man skulle behöva specialbeställa BH på Fabriksboden för att den ska passa! Ska be någon trevlig kirurg skapa mig en snygg 75 C! Det vore perfekt! Vilken BH jag än testade så tyckte jag att boobisarna såg konstiga ut! Tror jag hade varenda BH i hela affären i provhytten tillslut! Helt slut efter detta och tomhänt gick jag hem! ( Innan hemgången från affären så beställde jag en ursnygg BH från Frankrike! Och den var billig! Bara 825 kr!!!) Visst är det coolt med H kupa! Not!

Kompis Helena kom förbi en runda! Sen blev det middag på 1344 med Helena, Kicki och Lena! Trevlgt! Avslutade kvällen med ett glas vin med Kicki på hennes balkong! Hon har en ursöt granne som vi ville spana på men han var ju givetvis inte hemma! Mycket dumt!

Hoppas ni alla har en trevlig fredagkväll!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0