Skrattretande att tro...

Att jag skulle få semester idag! Jag skrattar fortfarande! Efter mina 8 timmar på jobbet...
Tänkte lindra min stroke idag och åkte bil till jobbet! Men imorgon är det dax igen! Mp3 laddad med bra musik för att det ska gå enkelt att trampa!

Idag steg jag upp tidigt! Redan kl 11. Hade 2 timmar på mig innan jag behövde åka till jobbet! Hann med en hel del plock! Bland annat klipp klorna på katterna! Det tar sin lilla tid! Och det är en lek på liv och död att ge sig in i brottning med de så otäcka djuren! Det gäller att man är vaccinerad mot både den ena och den andra sjukdomen!
Hann även läsa min Allers tidning som kom igår! Veckans bästa post! Har följt en bra novell i 9 nr och denna veckan va sista delen! Slutade precis som jag anade redan i första delen! Men så romaniskt och sliskigt!
Fick lönebeskedet idag med! Lika faschinerande varenda månad! Att man bara kan få så mycket pengar på en och samma gång!

Någon som har några roliga planer för helgen? Hör av er i så fall...
Bedtime för lilla mig! Börjar ju 7.00 imorgon!

Hörde förresten en gullig historia idag! Eller vad det nu kallas...
- Vet du varför bladlössen är så små??
- För att de stannar i växten!

Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0