Sexy Darling!

Jag har köpt en ny parfym idag! Sexy Darling heter den! Och jag känner mig sexig när jag har den på mig! Den luktar ljuvligt gott! Man blir så lycklig när man hittar något som passar en till 100 %!

Det blev en mycket lyckad eftermiddag! Träffade Linnea för en fika kl 16! Alltid lika trevligt och mysigt att träffa henne! Hann hem en runda och pratade lite i telefon innan jag mötte Camilla på Nivå 19.30! Underbart god mat i fantastiskt sällskap! Många härliga skratt! Måste definitivt träffas oftare!!

För Sverige gick det bra ikväll! Men det vore väl konstigt om de inte vunnit mot Ungern! Men med Sveriges landslag så ska man inte ha för höga förhoppningar! Det kan sluta hur som helst! Dock lite besviken att Zlatan inte fick till det riktigt! Ett mål borde han väl kunnat bjuda på i alla fall....

En annan sak som jag funderat på! Att läsa alla människors blogg! Varje gång man kollar på någons sida så känns det som om man snokar i denna personens privatliv! Konstigt! Jag vill ju att alla ska läsa min blogg och att mina små budskap ska gå fram! Privata som allmänna! Hoppas på en ökande läsarskara men just nu har jag en sjunkande läsarskara på max 5 personer per dag! Måste skriva skittråkiga grejer! Kanske ska skriva om saker som rör upp mer känslor??? Ska fundera på olika ämnen!

Gillar annars kommentarer och svar på sms!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Sexy darling! Det är du!

Visste inte att du tittar på fotboll? Det gör inte jag, det är absolut överreklamerat ;-)

Jag tycker der är kul att kika in i ditt privatliv. Det känns ju som att man faktiskt är med på något kbonstigt sätt!

Kram

2008-09-11 @ 07:30:31
Postat av: Linnea

Hej!

Ja vi hoppas att katten kommer fram nu. Det va super trevligt att träffa dig igår gumman! Kramisar!

2008-09-11 @ 16:52:52
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0