Fluffigt täcke!

Höst höst höst!!! Åhh så mysigt! Det fluffiga duntäcket är framplockat och man kan bygga koja i sängen! Mys mys mys!!

Har precis varit och handlat! Träffade en söt vakt som jag frågade om han ville följa mig hem så jag inte behövde bli överfallen på vägen! Han tyckte inte det va så stor ide när man bor 10 meter från utgången! Tack Martin! Det kan minsann hända mycket på 10 meter! Ska komma ihåg detta! För att inte orsaka stor oro bland läsarna så är Martin en kompis med min lillebror så det va lite på skoj! Brukar inte be vakterna på stan förlja med mig hem!

På jobbet har det varit pyssel ikväll! Min söta student Emelie hade sin sista dag! Jag kommer att sakna henne! Jobbade även med Maria ikväll! En toppen tjej som är en jätteduktig syrra! Vi kompleterar varandra bra! Ett riktigt team i svåra situationer! Som en extra bonus ikväll så ringde Anne till jobbet! Roligt att prata med henne en stund! Får vi snart göra om!!

Min bil va på det årliga läkarbesöket idag! Söta lilla bilen klarade all elak behandling och hemska tester! Hon får nu rulla ett år till på de stora vägarna! Heja heja!

Saknar min beställda BH från Frankrike som inte verkar komma!!! Väntar och väntar! Använder en annan så länge! Någon som vill smaka?? Haha!



Nu är det dax för lilla Lina att hoppa i det fluffiga täcket för snart ringer alarmet på mobilen och det är dax att stiga upp för att cykla till jobbet!

Kram och puss!


Kommentarer
Postat av: B

Hade du bara sagt nagot kunde jag hamtat din bh nu nar jag anda ar i Frankrike ; )

2008-09-18 @ 14:18:12
Postat av: Anne

Tack lilla stumpan! jag tycker gott att vakten kunde varit snäll och följt dig till dörren, stackas värnlösa människa! Hoppas att du hade en bra dag på jobbet! Hör av dig när du är ledig så att vi får snacka lite strunt en stund! Kraaaaaaaam

2008-09-18 @ 19:15:44
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej sötis!

Jobbar du natt numera? Låter härligt med fluffiga duntäcken och sängkojor :P Hösten höjdpunkter;)

Kramis!

2008-09-18 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0