En vanlig dag!

Ja en alldeles vanlig dag har det varit idag!
Jag träffade Lisen Honey och Mimmi för en lunch! Mumsigt värre! Innan dess hann jag med shopping av min tiara, eller tiaror blev det faktiskt! Jag kunde inte beställa mig så det fick bli två! Nu kan jag vara vacker vid två tillfällen!

På jobbet va Bodil tillbaka från Frankrike! Mycket trevligt! Hon har varit så effektiv att jag sluppit allt arbete i köket idag! Hon skötte det helt själv! Vilken semester det blev för mig! Jag kunde bara glida omkring och se söt ut hela passet! Är det någon som tror på mig? Nej, jag trodde inte det heller! :) Snart kommer det att byggas en fotostudio på en balkong på Stumholmen! Vill någon bli plåtad så går det bra att kontakta Bodil!

Hemma från jobbet och lagat mitt cykellyse! Vill inte riskera att få böter av polisen när jag cyklar till jobbet imorgon!
Börjar kl 7 så om någon har vägarna förbi mitt kl 06.30 så hör gärna av er så slipper jag cykla! Det är farligt med motion!!

Ett avsnitt av Prison Break nu! Tur att natten är lång!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: B

Jag är så ledsen att min köksverksamhet stördes av patienter. Ganska fräckt faktiskt. Jag känner verkligen att jag förhöjer vårdkvalitéen när jag vandrar mellan disk- kaffemaskin och matvagnar. För att inte tala om hur stimulerande det är. Nå, ska ta upp det i Ledningsgruppen, så här får det inte vara. Jag kommer 1330 i morgon, Lina. Lova att du sparar all disk till mig.

2008-09-23 @ 22:58:57
Postat av: Anne Folbert

Inte måste väl sköterskerna på 55:an sköta disken?!!!

Antar att lönen måste vara bra...

Jag vill gärna kika på dina tiaror! Är det möjligen så att fotostudion kommer att ta sig an även bar hud?!!!!Kram på dig!

2008-09-24 @ 18:19:03
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0