En blogg är en blogg!

Ja så är det! En blogg är en blogg! Är det så att det skrivs något som inte är uppskattat så går det bra att låta bli att läsa min blogg! Allt jag skriver är i välmening och jag lämnar inte ut någon människa för att vara elak! Det måste ju alla förstå! Vad jag förstår på mina kommentarer jag har fått så är det någon som har missförstått mig! Tråkigt! Hör gärna av dig till mig så ska vi säkert reda upp missförståndet! Men även om allt är i välmening så är en blogg en blogg och där skriver man det man vill!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

??? Va! Snälla ring mig! Kram kram

2008-09-29 @ 08:05:02
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! En fika på torsdag låter bra! Miss u! Kramar!

2008-09-29 @ 09:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0