A-HLR!

Söndag och jag pluggar! Skojigt värre! Ska gå utbildning i A-HLR! Avancerad hjärt och lung räddning. Man ska lära sig defibrillering och sköta de läkemedel som krävs vid ett hjärtstopp! Ska bli skoj!

Har tittat på en film idag! Kan inte bestämma mig om den va bra eller dålig! Brukar inte gilla engelska komedier, men det blev en hel del skratt från min sida! Trångt i kistan heter den. Är man lagom seg och inte vill använda hjärnan för att förstå en film så kan jag starkt rekommendera den.

Helena kom förbi en runda! Mycket trevligt!

Igår va det lördag och jag va ensam hemma hela kvällen! Åhhh vad det va skönt! Jag ska pinsamt erkänna att jag spelade BingoLotto! Men det va ett bra tidsfördriv! Och jag va ett nr från en resa till Teneriffa värde 25.000 kr! Min vanliga otur! Skulle gärna ta mig en tripp dit just nu!

Ikväll är det Ensam mamma söker! Såg även på TV 4 att Bonde söker fru börjar den 8 oktober! Min höst är räddad!
Hoppas ni har en härlig söndag bland höstlöven!

Puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0