Snö och åska!

Ja det är en salig blandning av snö regn och åska! Underbart oktoberväder!!! Idag när jag  jobbar kvällen så tog jag sovmorgon! Sov länge och när jag vaknade så låg jag kvar undet täcken och lyssnade på regnet som slog mot fönstret!!

Igår såg jag en fantastiskt bra film! Sunes sommar! Den är så rolig! När jag blir gammal och skaffar familj så ska jag iallafall testa på att åka på husvagnssemester en gång! Jag tror det är en upplevelse!!

Nu närmar sig Halloween! En härlig högtid som vi borde uppmärksamma mer i Sverige! Men jag hoppas mormor blir glad för sin lilla lykta som lyser upp i höstmörkret!

Ha en bra spöknatt allihop!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Visst är det lite mysigt med oktoberväder! Ja nu får vi snart ta den där fikan, Bella växer så att det knakar och är snart stor och stark som en Lejonberger!!!Kraaaaaam

2008-10-31 @ 08:10:11
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0