Saknat min älskling!

Och på onsdag ska vi äntligen ses!! På onsdag ska jag träffa min älskling Björn!! Vill inte att någon ringer mig efter 20.00 på onsdag och under hela natten! Jag kommer då att vara upptagen!! Bara så att ni vet!!

Idag skulle jag fikat med Annica kl 15! Detta komer jag på kl 17! Och varför har hon inte ringt?? Jag ringer upp Annica som avslöjar att hon har glömt mig hon med! Haha! Tur att vi inte glömde någon annan! Som Annica sa så skulle vi då få varsin död katt i brevlådan! Haha!

I Ensam mamma söker börjar kärleken sprudla! Underbart med lite småpussar i skymundan!! På onsdag när det är mitt favvoprogram, mina bönder, så umgås jag ju med min kärlek! Tur att videon har bra inspelningskapacitet! Vem vill missa förälskelsen på tv? Inte jag!!!

Fortsätt njut av söndagen!
Puss Puss Puss


Kommentarer
Postat av: B

Aha, DEN Björn. Jag funderade igår vilken Björn du menar och undrade samtidigt varför du hade en bild på Gustavsson ... just nu insåg jag sambandet, fantastiskt. Tur ingen ser mig, i nymornad morgonrock. Puss.

2008-10-20 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0