No sex!

Bara Tina och Anne har vågat svara på mitt förra inlägg! Trodde jag skulle få massa av spännande kommentarer! Diagnosen av detta är att folk är sexrädda! Eller kanske inte sexrädda utan sexpryda! Men varför?? Ska i framtiden satsa på att bli sexolog! Kanske ta över rollen som sexterapeut! Framtiden är ljus!
Behöver du en rådgivning så hör av dig! Och vill du ha sex? Say yes yes yes!

Idag har jag varit på möte! Det va mycket inspirerande! Har skickat min chef ett långt mail om förändringar vi bör göra! Ser fram emot vad hon säger om detta!

Efter detta så skulle jag fika med Linnea! Trodde jag! Fångade upp ett ledigt bord på cafet och väntade och väntade! Tillslut så kom 2 andra kompisar och höll mig sällskap i väntan! Och när Linnea ringde så säger hon att det är imorgon vi ska ses! Ajdå! Men som den söta människa hon är så kommer hon och fikar ändå! Puss till Linnea! Som alltid när vi har fikat så hamnar vi på Cityhallen! Inget fel med det! MEN att alltid hamna bland Cityhallens DVD filmer är inte bra! Idag blev det bara 3 filmer var! Vågar inte ens säga vad det blev för några! Riktigt hemligstämplat! Men om det regnar och du behöver en filmkväll och mysa lite så går det bra att komma!

Ikväll har annars varit en lång telefonkväll! Trevligt ibland!
Imorgon är jag ledig! Underbart! Måste dock stiga upp och köra mina älsklingar till doktorn! Katterna Kompis och Ovän ska få sina årliga vaccinationer! Stackars små djur!

Ha en fortsatt härlig kväll!
Puss


Kommentarer
Postat av: sarah

hejsan Lina. Så du ska bli sexolog!?:-) Du förresten, har du sökt /ska söka till barnmorska?

ha det bra!

/sarah blivande barnmorska!

2008-10-02 @ 19:39:40
URL: http://aliceemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0