In love!

Jag lovade mig själv att inte bli förälskad ikväll, men vem kan låta bli!!! Min mamma morrade innan vi gick in att jag betedde mig som en fjortonåring!! Och ja. det gjorde jag! Med gjädje!! Det va två fantastiska timmar med många skratt! Jag kommer att ha träningsvärk imorgon!!
Özz inledde med en halvtimmes jäkligt rå humor! Jag kan allvarligt säga att det borde vara åldersgräns på att få gå på en sådan här tillställning! Kommentarerna var allt annat än rumsrena!! Men riktigt klockrena och jävligt roliga!
Efter kom Soran! Vilken liten gullegris!! Pussipuss!!
Sen kom Måns! Enligt mig sämst under kvällen! Inte riktigt min kille! Gillar inte honom efter programmet Extra Extra!
Och sen.... Sen kom killen med stort B!! BJÖRN!!! Att man bara kan vara så söt! Och rolig! Trots höga förväntningar så levde han upp till dem till 100 %! Ja jag är kär, förlåt mamma!

Idag på jobbet hade vi brandövning! Evakueringsövningar! Det va riktigt lyckat idag! Att man kan bli så varm av att evakuera en enda patient! Men så attans skoj vi hade! Tur att alla överlevde lågorna! Haha!

Nu ska jag kolla på mitt inspelade avsnitt av Bonde söker fru!! Vilken underbar onsdag!!
Puss och kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0