Fantasilös!

Japp det är precis det jag är idag! Fantasilös! Men det kan man väl få vara ibland!

Inatt kom det upp några förslag till eventuella festinbjudningar! 6 olika förslag mailades ut till festkommiten. Inte för att jag va helt nöjd med resultatet, men huvudsaken är väl att budskapet om att det är en fest på gång, kommer fram! Affish är upptryckt och upphängd på de olika avdelningarna! Nu kan vi inte backa! Nu blir det årets julfest på Statt den 6 december!

Idag var jag dum! Kl 12.20 ringer min chef och frågar om jag vill vara ledig ikväll! Och jag säger nej! Hur dum får man bli!?? Vem vill inte vara ledig en fredagskväll? Något att fundera på! Men det känns väl bra när lönen kommer!

Katten kompis börjar bli långhårig! Står i ett svårt beslut om hur många mm päls hon ska få ha nu när det är höst! I sommar har hon haft 3 mm! Funderar på om hon kanske behöver 5 mm nu när det är höst? Vill ju inte att lilla katten ska frysa! Får fundera på detta med! Många saker att fundera på! Finns det regler på hur naken en katt får vara över vintern? Hur lätt fryser de?

Bara 11 dagar till min födelsedag idag!! Och bara 5 dagar tills Beverly Hills säsong 5 släpps på DVD! Hurra Hurra Hurra!

Dax att krypa ner i varma sängen! Klockan ringer ju om ett par timmar!
Kram och godnatt på er!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej hopp ifrån bilen! Ska bli spännande och se om man blir välkommen till julfesten? Kan du inte ta ett kort på din rakade katt och sätta in på bloggen?

Ha det bra! Kram

2008-10-18 @ 09:14:13
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: B

Var inte läge att smsa tillbaka inatt.

Hoppas ditt mående nu är väl och inte illa.

Puss.

2008-10-19 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0