Åhhh vad jobbigt!

Har verkligen försökt peppa mig själv att det ska bli helt ok att jobba inatt men jag vill inte jobba fredagnätter! Och framför allt inte inatt! Nästan alla från jobbet och hela min omgivning ska på Ladies night. Inte för att jag vill se Stormare strippa, men för gemenskapen med mina jobbarkompisar och vänner!! Är på riktigt tråkigt humör och känner mest för att dra ett täcke över huvudet!
Skulle försöka bli lite gladare med god mat! Fick slänga den! Den smakade apa!!!! Kokt potatis, gravad lax och laxsås! Örk! Jag brukar kunna äta det mesta, men det vände i halsen!

Inatt hade vi tillfälle att hinna titta på en film! Trots dålig kritik så måste jag säga att Angel, den svenska filmen med Helena Bergström var helt ok! Dock så kunde vi inte enas om slutet! Någon som har sett den som vill förklara för mig vad som var tanken med slutet? Tycker att min uppfattning om slutet var så mycket bättre än de andras uppfattning!

Nej nu ska jag sova bort min hunger och min aggression innan jobb!
Hoppas ni alla har en bättre fredag än jag!


Kommentarer
Postat av: Anne

Lilla hjärtat, du ska veta att vi verkligen saknade dig igår. Det är alltid tomt när inte du är med!

Massor av kramar till dig!

2008-10-11 @ 18:58:55
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0