28 år och en dag!

Ja tänk vad tiden går!! Bara 364 dagar kvar tills nästa födelsedag!! Sammanlagt så var det 63 personer som hörde av sig och sa grattis! Så underbart!! Födelsedagen var mycket trevlig! Hoppas dock på lite mer presenter på söndag när det är tårtkalas!!

Idag har det varit fullt ös! Varit hos frisören, på julfestkommité möte, en runda på stan, matlagning, Bonde söker fru och nu städning!!

Ikväll när jag tittade ut genom fönstret så stod där 3 brandbilar med blinkande blåljus! Livrädd för att behöva evakuera mig och katterna!!! Men det va tydligen ingen större brand för de körde iväg igen efter en stund!

Har inte så mycket mer att tillägga för idag! Till helgen hoppas jag att min sjuka granne är frisk så att vi kan fira Halloween!!

Till Karin och Lisen! Välkomna hem till Sverige!
Till Mimmi och Honey! Ha en bra resa till Egypten! Håller tummarna att planet även går hem!

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0