1 timme kvar...

Till födelsedag! Och jag skulle jobbat inatt! Men.... Va på en födelsedagsförfika med Mimmi och Linda i eftermiddag! Mycket trevligt! Och maten var god! Men snart gjorde den sig hörd både här och där! Och ja, jag fick springa hem! För känsliga läsares skull så ska jag inte skriva exakt vad jag fick göra, men ibland är man glad att man har både en toalettstol och en spann!! Fyyy faaan!! Maginfluensa eller matförgiftning är en fråga, men till jobbet kom jag i alla fall inte! Stackars mina fina jobbarkompisar! Att ringa kl 20.20 och gråta att man inte kan komma när man börjar kl 21 är inte snällt!!!! Och vilka plågor jag har upplevt ikväll!!! Vore jag ett djur så skulle jag blivit avlivad på plats!! Stackars stackars mig!!! Jag skulle behöva mängder med dropp för att bli normal igen!!



Jaja, hoppas på en tillfriskning till imorgon!! Vem vill fira sin födelsedag som sjuk???? Inte jag!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0