Stackars mamma söker!

Jag som trodde så på Micke och Nina! Och så är det redan slut! Va fankan! Trodde lätt att Johanna skulle spola Alex! Eller att Alex skulle vara smart nog att spola Johanna! Men nej! De två idolbarnen Lisa.-Marie och Marilyn kämpar på med mamma Johanna som är så käääärrr att honnnn döööörr!! Stackars små barn!!
Och Anette och Richard! Porrfilm mitt på dagen!! Som vuxen människa måste man inte äta upp varandra framför kameran! Och älska en människa efter 5 veckor?? Bra jobbat! Tänker på Anettes dotter Och Richards son som är nästan jämngamla och borde bli ett par istället! Så attans söta! Nog för att jag gillar hångel, men man behöver ju inte överdriva! Vi har fattat att de ÄLSKAR varandra på alla plan! Anette och Richard alltså!

Hittade en annons om SM i blogg! Underbart! Undrar dock vad man ska skriva om för att få vara med! Enligt Rix FM morgon Zoo så ska bloggen vara rolig! Får nog lägga ner den drömmen! Man får hålla sig till att vara amatörbloggare! Men det är inte fel det heller!

Ser fram emot onsdagen då jag ska kunna blogga vidare om Bonde söker fru!


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

Va? Vadå nytt jobb? Vill veta nu! Ha en skön dag och hoppas att armarna sitter där de ska! Kram

2008-11-25 @ 06:34:45
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0