SPA kväll!

Kände att min kropp förtjänade något trevligt idag, så ikväll har jag unnat min en hemma spa kväll! Underbart!
Jag började med att plocka ögonbrynen! Och sen rakade mina ben! Duschade i norsk havssalt peeling!! Åhh vad den hettede men skönt efteråt! Sen smorde jag in mig i norsk havslotion! Sen färgade jag håret! Och sen färgade jag ögonbrynen! Och nu sist har jag målat naglarna!! Underbar kväll! Och allt detta till härliga låtar från Disney!
Kvällens baksida! Fan vad det gör ont att plocka ögonbrynen! Och vad man ser hemsk ut efter att ha färgat dem! Mer färg i huden än på håren! Och vad man är rödflammig och hemsk efter peeling! Och vad man ser ut med hårfärg i både nacke och panna! Inte för att tala om hur det ser ut med svart färg på dörr, golv och tapet!!! Ska nog ha spakväll på salong nästa gång! Men jag lukar gott i alla fall....

Igår va jag på Nivå med jobbarkompisar! Mycket trevligt! Och god mat! Men dyrt! Men det kan det vara värt! inte ofta man är ute och äter!! Tjänade in mkt på att dela en hel flaska vin med Marielle! Det är i alla fall alltid lika skoj att gå ut och träffa dem man jobbar med privat! Hade lite förfest innan med dem som ville komma!

Fick kompa en timme från jobbet på eftermiddagen! Var så trött att de trodde jag skulle somna stående på jobbet! Åhh vad det är hemskt att vara så trött! Ska söka läkarhjälp! Eller testa att sova om nätterna??? :)

Åhh jag höll på att glömma det viktigaste jag gjort idag! Jag råkade se en artikel i Aller veckotidning om långörade igelkottar! Googlade lite och hittade en sida om den långörade igelkotten Lina som fött bebiskottar! Åhhh vilka vackra små varelser! Nästa husdjur blir definitivt en igelkott!!

Imorgon ska jag träffa Linnea och Marielle över lite vin! Ska bli sååå mysigt!

Puss och kram på er alla!!

 

   

Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Nappade på ditt förslag om spa och ta hand om sig själv men har nog gett upp....

Hoppas att du får en trevlig kväll! Var rädd om dig! Kram

2008-11-07 @ 19:06:54
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0