Redovsining av helgen!

Ja då var det söndag kväll och det är dax att redovisa vad som hänt under helgen!!
I fredgas träffade jag Marielle och Linnea! Vi käkade pizza och godis! Och drack vin!! Det var riktigt mysigt! Ska försöka ladda upp lite bilder någon dag!!
Vi hamnade framåt natten på Nivå! Där fanns en mycket trevlig ST doktor i internmedicin som heter Magnus som jag försökte få till diabetesdoktor! Mycket trevlig kille! Det visade sig att han själv har diabetes! Och i februari ska han och han tjej få tvillingbebisar! Är det inte underbart!!?? Stort grattis till dem! Dock fortsätter jakten på en bra diabetesdoktor!!!

Ett minus med att dricka vin är att man tappar sin vanliga koncentration och att man kanske ibland skickar iväg sms som man inte borde!! Jävligt illa! Alltid får man skämmas dagen efter!! Nästa gång får mobilen stanna hemma!!

Lördagen bestod av jobb! På kvällen kunde jag inte sova utan satt framför TVn och lipade till de sista avsnitten i Beverly Hills säsong 5!! Åhh det kan ju inte bli bättre!! Tänk om jag kunde välja mellan 2 killar som Brandon och Dylan??

Söndag= jobb! Och KROPPKAKOR!!!! Mums så underbart gott!! Mamma och pappa är bäst i världen som fixat detta idag! Hela 5 stycken gråa kroppisar tryckte jag i mig! Nu ska jag inte äta på en vecka...
Annars så har kvällen bestått av tv tittande!! Det har varit en helt ok helg trots en massa jobb!

Hoppas ni själva haft en bra helg! Hört att det finns många fina människor i Karibien varav dagens bild!!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Åhhh vad nyfiken jag är på vad som stod i ditt sms du skickade! Det var säkert nått fräckt när du är inblandad! Kroppkakor - Nej tack, inte för mig men kul att du gillar det. Ha det bra, Kraaaam

2008-11-10 @ 18:23:11
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det får vi snart göra om ;)

2008-11-11 @ 10:33:43
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0