Minus 2000 kr!

Ja det gick snabbt att bli av med 2000 kr idag! Efter jobbet så gick jag en runda på stan!
Jag lyckades hitta våra bröllopsdofter! Enl alla bröllopstidningar så ska man hitta en särskild parfym inför just bröllopsdagen! Jag köpte varsin ny underbar doft!

Efter detta blev det glansiga strumpbyxor från Wounderful!

Sen blev det Cubus! Där var det 25 % rabatt på allt utom kläder! Jag shoppade loss med mascara, hårfärg, ögonbrynsfärg, naglck och nagelsmycken! 600 kr till! Jippi!

Slutdestinationen blev Systembolaget där jag bokade champange til Nyår! 1050 kr till! Shit!! Där va den lönen!

Men även om det var dyrt så har jag jävligt snygga naglar nu och luktar grymt gott!

Extra bonus är att jag fått semester imorgon! Underbart! Jag plockade fram skurspannen idag men tröttnade snabbt!

Ennan annan cool grej jag gjort idag är att jag gick in på favoptik.se. Där kan man beställa hem 6 provbågar som man sedan kan beställa efter sina egna synfel! Och detta för bara 349 kr styck! I julklapp har jag önskat mig 3 par! Lovely! Nu kan jag ha snygglas, hemmaglas och jobbglas!! Fantastiskt!!

Som den perfekta avslutningen på kvällen så kom min lillebror med min favorit mat ända från Malmö! Crispy beef från Lemon grass! Ni bara måste gå det! Riktigt underbart gott!! Mums mums! Tack snälla lillebror!

Nu ska jag sova!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anne

Wow! Det måste vara för att du jobbar på thorax som du har så mycket pengar! ha ha ha ha.....Ha det gott stumpan!

2008-11-28 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0