Kreditgräns!

Idag har jag shoppat över min kreditgräns!! I en underbar affär!! På apoteket!! Vilka roliga saker de har där! De har krämer, stift och salvor för det mesta! På "intim" hyllan hittades flera bra krämer att smörja med efter rakning! Kanske dax att testa på det riktiga utbudet på Apoteket! Insulin har man ju tröttnat på vid detta laget!!

För att inte somna när jag kom hem från jobbet så har jag sysselsatt mig med ett flertal spännande saker! Jag har bland annat rensat handfatet! Sååå groteskt äckligt!

Bonde söker fru var riktigt bra ikväll! Hoppas att alla bönder hittar sin blivande! Men jag förstår deras dilemma! Tänk att vara småförälskad i 4 stycken och sen successivt behöva välja bort en efter en! Inte lätt alls! Jag hoppas på ett äktenskap med Peter! Eller jag kan ju i alla fall få bli stallskötare! Niklas och jag kan bo på loftet! Och kanske få låna poolen mot en och annan mockning! Haha!

Nu är kl snart 22 och jag ska gå och sova! Har inte hänt på flera år att jag har gått ner i loppelådan så tidigt! Håll tummarna att jag somnar!

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

Wow! Lina i säng vid 22.00 är detta möjligt??? Jag har ett förslag till dig......ring mig när du får tid! Kram

2008-11-20 @ 07:42:23
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du sov gott min vän!

2008-11-20 @ 10:23:29
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0