Har ingen rubrik idag!

Känner mig bara tom! Tom på ord! Tom på känslor! Ibland är det skönt! Ibland är det bara jobbigt! Just nu känns det jobbigt! Kanske hösten? Kanske mailet jag skickade till en kompis på Irland igår? Kanske att mamma och pappas hus är sålt? Kanske behöver jag en resa till en öde ö i 4 månader???

Imorgon har jag en tid till min diabetes sjuksköterska! Hade helt glömt bort, men det är väl lika bra att traska dit!

Fick helt oväntat semester inatt! Kanske borde jobbat! Att vara hemma ger mycket tid att tänka.... Inte bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Ojdå! Hoppas att det har gått bra hos diabetes sköterskan. Du har väl skött dig helt exemplariskt......eller?? Kram

2008-11-12 @ 18:55:29
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0