Fotograf!

Idag ska jag träffa en fotograf! Ska bli riktigt spännande och se vad detta slutar! Kanske blir ett smakprov här på bloggen?
Hittade en annan härlig bloggsida idag! Den handladr om hunden Rudolph. Underbar liten vovve!
Finns många roliga bloggar att läsa! Man har de dagliga man kollar in så fort man vaknar!
Det går inte en dag utan att jag kollar på Anne´s eller Linnea´s blogg!
Linnea har idag skrivit om Landstinget Blekinges besparingar! Mycket bra skrivet!!
Inatt har jag sovit extra gott! Det är alltid så första natten när man har julpyntat och det tindrar så fint med ljusslingor! Känns som att sova på ett tivoli! Haha!
Nähä, nu är det bråttom! Ska vara klar för avfärd om 2 timmar!
Ha en härlig lördagskväll allihop!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anne

Åhhh vad spännande! Men du blir ju alltid bra på kort! Jag kollar din blogg ca 3 ggr per dag....så det gör inget om du uppdaterar i alla fall en gång om dan ;-)

2008-11-15 @ 18:57:03
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0